مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-29اقتصادي

تأمین هزینه لوازم برقی خسارت دیده از قطعی ها


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: لوازم برقی خانوارهای اردبیلی که بر اثر قطعی برق دچار خرابی و خسارت شوند، از طریق بیمه مورد حمایت شرکت توانیر جبران خسارت خواهند شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: لوازم برقی خانوارهای اردبیلی که بر اثر قطعی برق دچار خرابی و خسارت شوند، از طریق بیمه مورد حمایت شرکت توانیر جبران خسارت خواهند شد.

حسین قدیمی 9 خرداد در جریان بازدید از دیسپاچینگ اردبیل اظهار کرد: همچنان مدیریت مصرف در بخش خانگی، صنعتی، تجاری و اداری مورد تأکید ماست و انتظار داریم در ایام گرم سال بیشترین مراقبت ها و همراهی ها را در مدیریت مصرف برق شاهد باشیم.

وی در مورد گلایه برخی از شهروندان از وارد آمدن خسارت به لوازم برقی بر اثر قطعی برق تصریح کرد: خانوارهایی که از این محل دچار خسارت شدند، می توانند با ورود اطلاعات خود به سامانه بیمه توانیر نسبت به جبران خسارت وارده اقدام کرده و بخشی از این خسارت ها را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در دو روز اخیر هیچ گونه خاموشی از بابت افزایش سقف مجاز برق مصرفی در استان اعمال نشده و با همراهی اهالی استان و خنک شدن هوا حتی در ساعات اوج مصرف برق، ما با خاموشی روبه رو نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین هزینه لوازم برقی خسارت دیده از قطعی ها

تأمین هزینه لوازم برقی خسارت دیده از قطعی ها