مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:202021-05-29سياسي

گردش مالی موسیقی «پاپ» چشم دولت را گرفته است!


افشین معصومی از تهیه کنندگان و ناشران حوزه موسیقی معتقد است آنچه می توان در حوزه عملکرد دولت پیرامون موسیقی به آن نقد وارد کرد، بی توجهی کامل به موسیقی جدی و تولیدکنندگان این حوزه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، افشین معصومی تهیه کننده و تولید کننده حوزه موسیقی که طی سال های گذشته با پروژه چندشب حضور فعال تری در حوزه موسیقی داشت، طی گفتگویی با خبرنگار مهر درباره عملکرد دولت در حوزه موسیقی طی سال های گذشته توضیح داد: تا آنجایی که من به یاد دارم همیشه به ما گفته اند در بودجه فرهنگی کشور بخشی وجود دارد که به حمایت از موسیقی اختصاص دارد.

حمایت هایی که بخشی از آن به جشنواره ها و رویدادهای مرتبط با موسیقی است و بخشی دیگر نیز به مصارف گوناگون دیگر اختصاص پیدا می کند.

اما من به عنوان یک تهیه کننده که آثار منتشر شده و فعالیت های متعددم گواهی برای استمرار حضورم در عرصه موسیقی است تا به امروز ندیده ام که بدون تقاضا و مراجعه مان به دفتر موسیقی حمایتی از فعالان این حوزه در بخش موسیقی جدی شده باشد.

دفتر موسیقی فقط یک مجموعه برای صدور مجوز بود وی افزود: البته شاید این کمک ها و حمایت هایی که از آن یاد می کنم برای آدم های خاصی باشد که بنده از این حمایت ها مطلع نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی موسیقی «پاپ» چشم دولت را گرفته است!

گردش مالی موسیقی «پاپ» چشم دولت را گرفته است!