مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:402021-05-30سياسي

موج چهارم کرونا تا پایان خرداد هست / هنوز وارد فاز آرامش نشده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ نادر توکلی، با عنوان این مطلب که هنوز در موج چهارم کرونا به سر می بریم، گفت: اینکه وارد موج پنجم کرونا می شویم یا خیر، - معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از موج چهارم کرونا به عنوان بزرگ ترین و طولانی ترین موج بیماری کووید 19 در کشور نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ؛ نادر توکلی، با عنوان این مطلب که هنوز در موج چهارم کرونا به سر می بریم، گفت: اینکه وارد موج پنجم کرونا می شویم یا خیر، به عملکرد سینوسی ویروس بستگی دارد و همچنین رفتار مردم در قبال رعایت پروتکل های بهداشتی و…، که مشخص می کند وارد موج پنجم بیماری خواهیم شد یا خیر.

وی با عنوان این مطلب که موج چهارم کرونانسبت به موج های قبلی بیماری بسیار خطرناک تر بود، افزود: میزان مبتلایان و مرگ و میر نیز در این موج نسبت به موج های قبلی با افزایش بیشتری همراه بود.

توکلی در خصوص اینکه آیا می توانیم بگوییم که موج چهارم به زودی به اتمام می رسد یا خیر، گفت: هنوز وارد فاز آرامش نشده ایم و شیب نزولی با کندی و تأخیر پیش می رود به همین دلیل نمی توان پیش بینی کرد چه موقع موج چهارم به اتمام می رسد یا اینکه بعد از آن وارد فاز پنجم می شویم یا خیر ولی آنچه می بینیم روند کُند موج چهارم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج چهارم کرونا تا پایان خرداد هست / هنوز وارد فاز آرامش نشده ایم

موج چهارم کرونا تا پایان خرداد هست / هنوز وارد فاز آرامش نشده ایم