مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-30ورزشي

ذوب آهن خراسان در جمع چهار تیم برتر نونهالان کشور


مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: قهرمانی و نتیجه گرفتن در لیگ برتر نونهالان کشور بهانه ای است تا بازیکنان با حمایت هیات فوتبال، - ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: قهرمانی و نتیجه گرفتن در لیگ برتر نونهالان کشور بهانه ای است تا بازیکنان با حمایت هیات فوتبال، پتانسیل خود را مدنظر قرار داده و در آینده پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند.

خلیل موسوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به صعود تیم ذوب آهن نفت جوان خراسان رضوی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان کشور اظهار کرد: تیم های ذوب آهن خراسان رضوی، آکادمی مهدوی کیای تهران، خلیج فارس هرمزگان و یکی از دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان با صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان برای کسب قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: تیم ذوب آهن نفت جوان خراسان رضوی در این مرحله به مصاف یکی از دو تیم فولاد خوزستان یا سپاهان اصفهان خواهد رفت و قهرمان لیگ برتر نونهالان کشور کمتر از یک ماه دیگر مشخص می شود.

ذوب آهن به عنوان صدرنشین از گروه 6 تیمی خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله پس از کسب تساوی 3 بر 3 مقابل ملوان در بندرانزلی با پیروزی دو بر صفر در دیدار برگشت به جمع چهار تیم برتر ایران راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن خراسان در جمع چهار تیم برتر نونهالان کشور

ذوب آهن خراسان در جمع چهار تیم برتر نونهالان کشور