مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:502021-05-30سياسي

داوطلبان انتخابات قوانین و اخلاق را رعایت کنند


رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه با فعالان مجازی که فضای انتخابات را ملتهب کنند برخورد قانونی می شود از داوطلبان خواست درتمامی مراحل انتخابات، - قوانین واخلاق را رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از رأی مردم حق الناس است و به تاسی از این تعبیر بسیار مهم، دستگاه قضایی استان در صیانت از آرا مردم و پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی قاطعانه عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به تشکیل شعب ویژه جرایم انتخاباتی تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از تجربیات سال های گذشته، انتخابات پیش رو به بهترین شکل و در کمال سلامت و قانونمندی با حضور حداکثری مردم موقعیت شناس و ولایتمدار استان انجام شود.

عالی ترین مقام قضایی استان اظهار داشت: دستگاه قضایی در مسئله انتخابات در وهله اول رویکرد پیشگیرانه دارد و سعی بر آن است با اقدامات مناسب از بروز هرگونه جرایم انتخاباتی پیشگیری شود اما به هر دلیل در صورت بروز جرایم مختلف از سوی نامزدهای انتخاباتی، هواداران یا ناظران و مجریان، شعب ویژه در کمترین زمان و قاطعانه و دقیق به این پرونده ها رسیدگی خواهند کرد.

وی حضور مسئولانه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان مازندران را در پیشگیری و رسیدگی به جرایم احتمالی انتخاباتی مهم توصیف کرد و افزود: رعایت کامل اصل بی طرفی توسط اعضا، اجرای دقیق دستورال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات قوانین و اخلاق را رعایت کنند

داوطلبان انتخابات قوانین و اخلاق را رعایت کنند