مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:002021-05-30سياسي

داوطلبین شورای شهر شناسنامه و برنامه های خود را شفاف اعلام کنند


دبیر کانون تربیت اسلامی قزوین گفت: افرادی که داوطلب انتخابات شده اند باید در پویش«از ما» به بیان شناسنامه و سابقه کاری خود به ویژه در سیاست بپردازند.

- قزوین - دبیر کانون تربیت اسلامی قزوین گفت: افرادی که داوطلب انتخابات شده اند باید در پویش از ما به بیان شناسنامه و سابقه کاری خود به ویژه در سیاست بپردازند.

محمدرضا عادلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مهم ترین شاخصه های شفافیت بیان کرد: شفافیت خوب است ولی انسان ها خیلی پیچیده هستند و تنها اینکه به بیان برنامه ها بپردازند کافی نیست بلکه باید شناسنامه کاری آنها به طور دقیق و کامل بررسی شود.

دبیر کانون تربیت اسلامی تاکید کرد: برخی تنها خوب سخن گفتن را آموخته اند و از این دسته افراد اکنون در انتخابات شورای شهر قزوین شرکت کرده و مسئول این نوع اتفاق ها خبرگزاری ها و رسانه هایی هستند که به این افراد در نشر فرافکنی هایشان کمک می کنند بنابراین مسئولیت رسانه ها سنگین است.

وی در خصوص تأثیر شفافیت بر انتخابات، اذعان کرد: شفافیت به شرط واقعی بودن تأثیرگذار است و حتی به شرط واقعی بودن هم بیشتر باید به عملکرد گذشته نامزدها انتخابات پرداخت برای مثال نمایندگان قزوین می بایست تخلف های دولت را نقد می کردند اما این کار را نکردند و همین عدم بیان نقدها باعث افزایش فساد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبین شورای شهر شناسنامه و برنامه های خود را شفاف اعلام کنند

داوطلبین شورای شهر شناسنامه و برنامه های خود را شفاف اعلام کنند