مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-30بين الملل

کره شمالی می گوید یتیمان برای کار در معادن، مزارع و ساخت و ساز داوطلب می شوند


رسانه دولتی کره شمالی گزارش داده است، یتیمان، سربازان وظیفه و دانش آموزان - که برخی کودک به نظر می رسند - برای کار یدی در کره شمالی، از جمله معادن زغال سنگ، - رسانه دولتی کره شمالی گزارش داده است، یتیمان، سربازان وظیفه و دانش آموزان - که برخی کودک به نظر می رسند - برای کار یدی در کره شمالی، از جمله معادن زغال سنگ، مزارع و پروژه های بزرگ ساخت و ساز، داوطلب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، گزارش های خبرگزاری دولتی KCNA از این قرار است که صدها فارغ التحصیل مدارس یتیمان برای کار در حوزه های سخت داوطلب شده اند .

این گزارش ها سنین یتیمان را مشخص نکرده بود اما حاکی از آن بود که آن ها از مدارس متوسطه فارغ التحصیل شده اند و تصاویر منتشر شده در روزنامه های دولتی نیز افرادی را نشان می داد که ظاهراً در سنین نوجوانی به سر می بردند.

KCNA روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد بیش از 700 یتیم برای کار در مزارع تعاونی، یک مجتمع آهن و فولاد و جنگل داری، در کنار دیگر حوزه ها، داوطلب شده اند.

این خبرگزاری روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد حدود 150 فارغ التحصیل 3 مدرسه یتیمان برای کار در معادن زغال سنگ و مزارع داوطلب شده اند.

طبق گفته سازمان ملل، اقدامات جدی که کره شمالی برای مقابله با کووید 19 انجام داده، باعث تشدید موارد نقض حقوق بشر و دشواری اقتصادی برای شهروندان این کشور شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی می گوید یتیمان برای کار در معادن، مزارع و ساخت و ساز داوطلب می شوند

کره شمالی می گوید یتیمان برای کار در معادن، مزارع و ساخت و ساز داوطلب می شوند