مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:402021-05-30ورزشي

افتخارآفرینی فرنگی کاران قم در جام بین المللی قهرمانان


دو کشتی گیر فرنگی کار استان قم با عبور از سد حریفان خود در مسابقات بین المللی جام قهرمانان به میزبانی کشور ترکیه افتخارآفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان به میزبانی شهر استانبول در کشور ترکیه برگزار شد و تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران نیز متشکل از چهره های آینده دار این رشته به سرمربیگری روح الله میکاییلی مربی مطرح کشتی فرنگی قم در این جام حضور یافت.

در جمع شاگردان روح الله میکاییلی دو تن از نخبه های کشتی فرنگی قم به نام های امیر عبدی و محمدمهدی جواهری نیز حضور داشتند، کشتی گیرانی که در پنج وزن نخست این پیکارها به مصاف حریفان خود رفتند و به ترتیب یک نشان طلا و یک مدال با ارزش برنز را به ویترین افتخارات کشتی قم اضافه کردند.

محمدمهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم راهی این رقابت ها شد و با قبول یک باخت به دیدار رده بندی رفت و با شکست آخرین حریف خود به مقام سوم و نشان برنز رقابت های بین المللی 2021 کشتی فرنگی جام قهرمانان ترکیه دست یافت، اما امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم بدون باخت و با اقتدار حریفان را مغلوب کرد و نشان طلا را به خود اختصاص داد.

در مجموع تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست جام بین المللی قهرمانان کشتی فرنگی ترکیه به پنج مدال طلا و یک نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی فرنگی کاران قم در جام بین المللی قهرمانان

افتخارآفرینی فرنگی کاران قم در جام بین المللی قهرمانان