مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-30دانش

جذب بیش از 1200 دانشجوی خارجی از 5 قاره/تأسیس شعب دانشگاهی در کشورهای منطقه


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از جذب بیش از 1200 دانشجو از 5 قاره جهان در این دانشگاه خبر داد و گفت:ما در مجموعه بین الملل دانشگاه هیچ گاه نگاه اقتصادی به مسئله جذب دانشجو نداشته ایم.

- معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از جذب بیش از 1200 دانشجو از 5 قاره جهان در این دانشگاه خبر داد و گفت:ما در مجموعه بین الملل دانشگاه هیچ گاه نگاه اقتصادی به مسئله جذب دانشجو نداشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رامین کردی در آیین افتتاح اولین دفتر کنسولی سطح یک دانشجویان بین المللی دانسگاه علوم پزشکی تهران در منطقه آزاد کیش، از جذب 1200 دانشجوی بین المللی از 42 کشور و 5 قاره در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران در دنیا شناخته شده است ، لازم است اکنون در منطقه آزاد کیش در بحث بین المللی سازی تلاش کنیم و این تجربه ارزشمند را در اختیار ظرفیت آموزش عالی جزیره کیش قرار دهیم.

وی با اشاره به سیاست های دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه جذب دانشجو تأکید کرد: ما در مجموعه بین الملل هیچ گاه نگاه اقتصادی به مسئله جذب دانشجو نداشته ایم که اگر این گونه بود قطعا تعداد دانشجویان خارجی حاضر چندین برابر بود، بلکه در نگاه توسعه ای دانشگاه علوم پزشکی تهران علاوه بر جذب دانشجویانی که از سطح علمی مطابق با معیارهای تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 1200 دانشجوی خارجی از 5 قاره/تأسیس شعب دانشگاهی در کشورهای منطقه

جذب بیش از 1200 دانشجوی خارجی از 5 قاره/تأسیس شعب دانشگاهی در کشورهای منطقه