مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-30اقتصادي

رهاکنندگان پسماندهای عفونی در مشهد جریمه شوند


معاون استاندار خراسان رضوی از دستگاه های متولی خواست با تولیدکنندگان پسماند عفونی که نسبت به رها کردن آن در معابر اقدام کرده و سلامت عمومی را به خطر می اندازند، - ، سیدکمال الدین میرجعفریان روز یکشنبه در نشست کارگروه مدیریت پسماند خراسان رضوی از دستگاه های اجرایی مرتبط خواست که موضوع پسماندهای عفونی را با حساسیت ویژه ای دنبال کنند زیرا این مساله فراتر از دستورالعمل ها و قوانین و مقررات است و ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارد.

وی تاکید کرد: لازم است ضمن فرهنگ سازی، دستگاه های متولی رصد و پایش میدانی در خصوص چگونگی دفع پسماندهای عفونی را افزایش دهند و پس از صدور پروانه فعالیت و تنظیم قرارداد پسماند، دستگاه متولی صادرکننده پروانه باید نظارت بر رعایت الزامات مبتنی بر صدور این پروانه را انجام دهد و یک پشتوانه اجرایی نیز برای آن دیده شود.

وی بیان کرد: براساس الزاماتی که همراه با صدور پروانه فعالیت برای مطب یا مجتمع پزشکی دارای پسماند عفونی تعریف می شود یا باید خود صاحب پروانه مسؤول امحای پسماند عفونی اش باشد یا دستگاه متولی که با آن قرارداد منعقد می کند، این مسؤولیت را برعهده گیرد.

معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر همکاری شهرداری در دفن پسماندهای عفونی گفت: برای داشتن پشتوانه اجرای رعایت الزامات داشتن پروانه فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاکنندگان پسماندهای عفونی در مشهد جریمه شوند

رهاکنندگان پسماندهای عفونی در مشهد جریمه شوند