مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-30دانش

تولید دستگاه ونتیلاتور 100 درصد بومی در پارک فناوری تهران


یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به طراحی و تولید دستگاه ونتیلاتور 100 درصد بومی شد؛ این شرکت توانسته در تولید ونتیلاتور پرتابل، - یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به طراحی و تولید دستگاه ونتیلاتور 100 درصد بومی شد؛ این شرکت توانسته در تولید ونتیلاتور پرتابل، ونتیلاتور ICU، دستگاه حذف نویز، متر هوشمند و دستگاه ترکیب کننده نیز موفق عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس معین بهمن، مدیرعامل این شرکت، ضمن تبیین روند شکل گیری این شرکت گفت: هسته اصلی شرکت، توسط تعدادی دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه تهران شکل گرفت و سپس تیم فروش، سرمایه گذاران و … نیز به این هسته پیوستند.

محصولات اصلی این شرکت در دسته مهندسی پزشکی و تجهیزات پزشکی قرار می گیرد.

وی افزود: باید گفت هسته اصلی شرکت، فعالیت خود را با تولید دستگاه ونتیلاتور پرتابل در سال 91 شروع کرد و در سال 95 نیز به دانش بومی طراحی و تولید ونتیلاتور پرتابل دست یافت.

این دستگاه طی قراردادی با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو )، جهت کار در معادن زغال سنگ مورد استفاده قرار گرفت و توانست بر تحریم دستگاه تنفس مصنوعی شرکت MSA آمریکا غلبه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دستگاه ونتیلاتور 100 درصد بومی در پارک فناوری تهران

تولید دستگاه ونتیلاتور 100 درصد بومی در پارک فناوری تهران