مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-30اقتصادي

اعتبار 106 میلیاردی ساماندهی آبشوران کرمانشاه/ شروع کار در قطعه جدید


مجری پروژه ساماندهی آبشوران با اشاره به اختصاص 106 میلیارد تومان به این پروژه در بودجه سال 1400، گفت: اگر این اعتبار به طور کامل تخصیص یابد، می توانیم پیشرفت پروژه را به 65 درصد هم برسانیم.

- اعتبار 106 میلیاردی ساماندهی "آبشوران" کرمانشاه/ شروع کار در قطعه جدید ایسنا/کرمانشاه مجری پروژه ساماندهی آبشوران با اشاره به اختصاص 106 میلیارد تومان به این پروژه در بودجه سال 1400، گفت: اگر این اعتبار به طور کامل تخصیص یابد، می توانیم پیشرفت پروژه را به 65 درصد هم برسانیم.

رضا بیگوند در گفت و گو با ایسنا، از افزایش اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه ساماندهی آبشوران طی امسال یاد کرد و ادامه داد: امسال 106 میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده که امیدواریم تخصیص کامل داشته باشد.

وی اعتبار سال گذشته ساماندهی آبشوران را 20 میلیارد تومان اعلام کرد که تنها 14 میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرد.

مجری پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران ابراز امیدواری کرد، با تخصیص اعتبارات امسال، ساماندهی آبشوران در قطعه جدید استارت بخورد.

بیگوند عنوان کرد: بنا داریم قطعه پایین دست فرمانداری را آغاز کنیم که احتمالا تا پایان خرداد تحویل زمین آن به پیمانکار انجام خواهد شد و کارهای تجهیز کارگاه آن نیز بین یک ماه تا 45 روز طول می کشد تا کار در این قطعه آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 106 میلیاردی ساماندهی آبشوران کرمانشاه/ شروع کار در قطعه جدید

اعتبار 106 میلیاردی ساماندهی آبشوران کرمانشاه/ شروع کار در قطعه جدید