مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-30سياسي

برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراهای شهر در شاهین شهر


فرماندار شاهین شهر و میمه از برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراهای شهر در شاهین شهر و پیش بینی 122 شعبه اخذ رأی ثابت و چهار شعبه سیار در انتخابات 28 خرداد خبر داد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین شهر و میمه از برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراهای شهر در شاهین شهر و پیش بینی 122 شعبه اخذ رأی ثابت و چهار شعبه سیار در انتخابات 28 خرداد خبر داد.

اسفندیار تاجمیری، در گفت وگو با ایسنا، انتخابات را مظهر مردم سالاری دانست و با تأکید بر لزوم صیانت از ماهیت و اصل انتخابات، اظهار کرد: با پیگیری های هیات اجرایی بر اساس روز شمار انتخابات در راستای بهره مندی از امکانات به روز و با حمایت ستاد انتخابات استان در وزارت کشور و هیئت نظارت مرکزی، انتخابات شوراهای شهر به صورت تمام الکترونیک در شاهین شهر و میمه برگزار می شود، اما انتخابات شورای روستایی و ریاست جمهوری الکترونیکی نیست.

وی، با اشاره به همکاری بیش از سه هزار نفر در برگزاری انتخابات 1400، افزود: در شاهین شهر و میمه 122 شعبه اخذ رأی ثابت و چهار شعبه سیار پیش بینی شده که سه شعبه در بخش مرکزی و یک شعبه در بخش میمه فعال خواهد بود.

رییس هیات اجرایی انتخابات شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه احتمال تأیید صلاحیت برخی از داوطلبان در راستای پیگیری ها از هیئت مرکزی نظارت در تهران وجود دارد، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراهای شهر در شاهین شهر

برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراهای شهر در شاهین شهر