مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-30پزشكي

حقایقی تازه در مورد دیابت و درمان آن در جهان


نتایج مطالعه ای در مورد درمان دیابت در 55 کشور کم درآمد و متوسط نشان داد بسیاری از شرکت کنندگان در این مطالعه از ابتلا به بیماری خود بی اطلاع بودند و تنها کمتر از پنج درصد از مبتلایان به دیابت تحت درمان های دارویی و مشاوره سبک زندگی قرار دارند.

- ایسنا/اصفهان نتایج مطالعه ای در مورد درمان دیابت در 55 کشور کم درآمد و متوسط نشان داد بسیاری از شرکت کنندگان در این مطالعه از ابتلا به بیماری خود بی اطلاع بودند و تنها کمتر از پنج درصد از مبتلایان به دیابت تحت درمان های دارویی و مشاوره سبک زندگی قرار دارند.

محققان در پژوهشی، داده های حاصل از یک نظرسنجی ها را جمع آوری کردند.

در این نظرسنجی از افراد پرسیده شد از چه روش هایی برای کاهش قندخون، فشارخون و سطح کلسترول استفاده می کنند و چه توصیه هایی در مورد رژیم غذایی، ورزش و کنترل وزن دریافت کرده اند.

فدراسیون بین المللی دیابت، خاطرنشان می کند از حدود 463 میلیون بزرگ سال در جهان که دیابت دارند، تقریباً 80 درصد از آن ها در کشورهای کم درآمد و متوسط ​​زندگی می کنند.

در حالی که خطر ابتلا به دیابت، طیف وسیعی از عوارض ناتوان کننده و حتی کشنده از جمله حمله قلبی، سکته مغزی، نابینایی و آسیب به کلیه ها و اعصاب را در مبتلایان به این بیماری افزایش می دهد، درمان های دارویی برای این بیماری نیز نسبتاً ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی تازه در مورد دیابت و درمان آن در جهان

حقایقی تازه در مورد دیابت و درمان آن در جهان