مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-30اقتصادي

پروژه ای که بعد زا 10 سال هنوز نیمه تمام مانده


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: ساماندهی پروژه ساختمان مرکز امدادی و مدیریت بحران این شهرستان از مهم ترین دغدغه های جمعیت هلال امر است که از سال 91 تاکنون نیمه تمام مانده است.

- حمید رضا باقری در گفت و گو با خبرنگار فارس از مهریز، با اشاره به این که مهمترین دغدغه جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز ساماندهی و تکمیل  مرکز امدادی و مدیریت بحران در این شهرستان است اظهار کرد: پروژه ساختمان مرکز امدادی و مدیریت بحران این شهرستان با زیر بنای هزار و پنجاه متر مربع  و پیشرفت فیزیکی 55 درصد از سال 91 تا کنون نیمه تمام مانده است.

وی افزود: با تکمیل این پروژه برگزاری جلسات در مواقع بحرانی کنترل  حوادث احتمالی، آمادگی و اشراف کامل به نقاط آسیب پذیر؛ نقاط امن و ناامن تسریع و تسهیل در امر امدادرسانی با برنامه ریزی کارشناسان این شعبه به سهولت انجام می شود.

سرپرست هلال احمر مهریز گفت: با تکمیل پروژه مرکز مدیریت بحران  می توانیم به تمام نقشه ها و اطلاعات جغرافیایی، جمعیتی، ساختاری مورد نیاز در زمان بحران دسترسی کامل داشته باشیم و امیدواریم فرماندار این شهرستان برای تکمیل این پروژه قدم های مثبتی را بردارند.

   باقری به راه اندازی بانک امانت امکانات پزشکی در شهرستان مهریز اشاره کرد و ادامه داد: در جریان فعالیت این مرکز به افراد نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای که بعد زا 10 سال هنوز نیمه تمام مانده

پروژه ای که بعد زا 10 سال هنوز نیمه تمام مانده