مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-30اقتصادي

معاون بازرگانی یزد: گوشت مرغ در بازار کم است اما کمیاب نیست


در حالی مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد مدعی هستند که هیچ گونه کمبود و مشکلی در تولید و توزیع گوشت مرغ در استان وجود ندارد که برخی شهروندان در این مورد گلایه دارند.

- ایسنا/یزد در حالی مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد مدعی هستند که هیچ گونه کمبود و مشکلی در تولید و توزیع گوشت مرغ در استان وجود ندارد که برخی شهروندان در این مورد گلایه دارند.

یکی از کالاهای گوشت مرغ یکی از کالاهای اساسی مردم به ویژه پس از گرانی گوشت قرمز است و استان یزد براساس گزارش های ارائه شده از سوی مسئولان، همواره معادل مصرف نیاز شهروندانش، تولید مازاد گوشت مرغ دارد به نحوی که این تولید مازاد به استانهای دیگر ارسال می شود و حتی طی سال های اخیر برنامه ریزی برای صادرات گوشت مرغ تولیدی استان به سایر کشورها در دستور کار قرار گرفته بود.

با این وجود مدتی است شهروندان از نابسامانی های بازار به ویژه در عرضه و توزیع گوشت مرغ و نوسانات قیمت در این حوزه گلایه مند هستند، موضوعی که بارها در دستور کار مسئولان استان قرار گرفته ولی همچنان برخی نارضایتی ها در این حوزه را شاهد هستیم.

زهرا فلاح زاده یک زن خانه دار یزدی که برای خرید روزانه به بازار آمده، در گفت وگو با ایسنا می گوید: گاهاً با مراجعه به فروشگاه های سطح شهر با نبود گوشت مرغ مواجه می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بازرگانی یزد: گوشت مرغ در بازار کم است اما کمیاب نیست

معاون بازرگانی یزد: گوشت مرغ در بازار کم است اما کمیاب نیست