مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-30سياسي

اکبر ترکان مرد تصمیم های سخت در مدیریت شهری بود


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از مرحوم اکبر ترکان به عنوان نمونه مثال زدنی تخصص، پاک دستی و توانمندی در عرصه مدیریت فنی کشور یادکرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس: صفا صبوری دیلمی که در چهل و ششمین نشست شورای فنی شهرداری تهران با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم اکبر ترکان عضو فقید این شورا گفت: مهندس ترکان با نگاهی همه شمول و خردمندانه در کلیه مسائل و موارد مطروحه در شورای فنی و نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران مشارکتی فعال و اثرگذار داشت.

وی در جلسه شورا حضور داشت و با دقت، حوصله و تدبیر و نیز ارائه نقطه نظرات فنی و تخصصی، راهکارهایی توأم باصرفه و صلاح شهروندان و مدیریت شهری پیشنهاد می کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، نگاه همه جانبه ترکان در امور پیچیده فنی را زمینه ساز اخذ تصمیمات عاقلانه مبتنی بر اصول و معیارهای فنی و مدیریتی توصیف و اضافه کرد: مرحوم ترکان مرد تصمیم های سخت و به موقع بود و با حضور فعال و مؤثر در مناصب مختلف و مهم خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشت.

در ابتدای این نشست، پژمان اللهوردیزاده دبیر شورای فنی شهرداری تهران نیز از اکبر ترکان به عنوان قدیمی ترین عضو شورای فنی شهرداری تهران نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبر ترکان مرد تصمیم های سخت در مدیریت شهری بود

اکبر ترکان مرد تصمیم های سخت در مدیریت شهری بود