مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-30سياسي

افتتاح ستاد مردمی آیت الله رییسی در نکا+ عکس و فیلم


ستاد مردمی آیت الله رییسی در نکا آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نکا، ابراهیم فیروزآبادی در حاشیه افتتاح ستاد مردمی آیت الله رییسی با حضور مسؤولان کمیته ها و اقشار مختلف ستاد مردمی آیت الله رییسی شهرستان نکا در شرق استان مازندران اظهار کرد: حضور در انتخابات و حضور حداکثری و با صلابت در این انتخابات و انتخاب فردی اصلح مهمترین خواسته ماست که امیدواریم در تحقق این امر همگان تلاش کنند.

مسؤول ستاد مردمی آیت الله رییسی در نکا افزود: امروز آمدیم تا اعلام کنیم با افتتاح ستاد انتخاباتی و حضور حداکثری در این افتتاحیه، قدم های مؤثری برای انتخاب فردی شایسته، انقلابی و اسلامی برمی داریم.

  وی با اعلام اینکه باید ادامه انقلاب را به دستان کسی بسپاریم که دلسوز مردم و اصلح است؛ خاطر نشان کرد: آمدیم تا با انتخاب اصلح فردی را انتخاب کنیم که به وعده های خود عمل کند و تابع ولایت و رهبری باشد.

فیروزآبادی افزود: دست هایی در کار است و با همکاری دشمنان کارهایی در حال انجام است تا حضور مردم را در این انتخابات کمرنگ کنند و اتفاقی که در گذشته رقم خورده است را تکرار کنند؛ اما آحاد مردم باید با هوشیاری در میدان حاضر باشند و با حرف های نادرست از میدان خارج نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ستاد مردمی آیت الله رییسی در نکا+ عکس و فیلم

افتتاح ستاد مردمی آیت الله رییسی در نکا+ عکس و فیلم