مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-30اقتصادي

فصل سخت مستأجران از راه رسید/ فاجعه در اجاره و رهن بازار مسکن کرمانشاه


باتوجه به وضعیت کنونی، اگر ستاد کرونا تصمیم قاطع نگیرد و سایت دیوار هم برداشته نشود در قیمت رهن و اجاره شاهد فاجعه خواهیم بود تنها راه حل این بحران عدم حکم تخلیه از سوی مراجع ذی صلاح است در غیر این صورت باید شاهد مشکلات چادرنشینی هم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فاطمه خورشیدی نیا، تورم پنهان در بازار مسکن کرمانشاه با دسترسی به داده های آنلاین( دیوار) مریی شد؛ مرحله پیش از انجام معاملات بخشی از فرایند اتصال خریدار و فروشنده است به طوری که در این مرحله قیمت پیشنهادی اعلام می شود و بر ادامه کار تأثیر می گذارد مسکن به کالای سرمایه تبدیل شده است و همزمان با بازار رشد کرده و این باعث شده است تا قیمت های فعلی واقعی نباشد.

آژانس های املاک کرمانشاه در گفت و گو با  خبرنگار فارس، اظهار داشتند: درخواست های مردمی برای جابجایی افزایش یافته و مالکان قیمت های خود را افزایش دادند، مستأجران دچار سرگردانی شدند اگر این چنین  ادامه پیدا کند شاهد قیمت های نامتعارف در بازار رهن و اجاره ای کرمانشاه خواهیم بود.

الف - عین از  همشهریان کرمانشاهی حاضر در یکی از آژانس های املاک شهر در ادامه این گفت وگو، افزود: از ماه گذشته مالک به ما اعلام کرده است اگر می خواهیم مجدد مسکن کنونی که در آن ساکن هستیم را قولنامه کنیم باید به رهن و اجاره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سخت مستأجران از راه رسید/ فاجعه در اجاره و رهن بازار مسکن کرمانشاه

فصل سخت مستأجران از راه رسید/ فاجعه در اجاره و رهن بازار مسکن کرمانشاه