مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-30سياسي

فرار از اصول گرایی با پیشانی اصول گرایی؟


به باور برخی، اشخاصی که خود را مستقل و یا خاکستری می نامند و از این طریق می خواهند از جریان اصولگرا ویا اصلاح طلب تبری جسته و عبور کنند، این ظرفیت را دارند که خطرناک ترین ها در شطرنج سیاسی ایران باشند.

- عصر ایران؛ سجادبهزادی- عزت الله ضرغامی از فعالان سیاسی اصولگرا؛ به تازگی گفته است اصولگرا و اصلاح طلب آبرویی نزد ملت ندارند*.

این نوع افکار، وابسته به کدام نحله و جریان فکری و سیاسی در جامعه ایران است و چرا باید فکر کنیم یک فعال اصلاح طلب ویا اصول گرا نزد مردم بی آبرو است؟ اگر برخی چهره های اصلاح طلب ویا اصول گرا در دورانی که قدرت در دست داشته اند، به جای خدمت به مردم، خیانت کرده اند؛ این موضوع چه ارتباطی به این دارد که با عبارتی کلی بگوییم اصولگرا و اصلاح طلب آبرویی نزد ملت ندارند.

این آدرس اشتباه به جامعه و ملتی است که مجال تمرین کنشگری سیاسی نداشته اند و طعم حقیقی دمکراسی و فعالیت در احزاب را نچشیده اند.

چگونه است افرادی پس از سال های طولانی حضور در قدرت در چارچوب اصول گرایی، امروز بجای پاسخگویی به ملت، خود را پیرو جریانی موسوم به انقلاب می دانند و با آرایشی جدید برای فرار از پاسخگویی نسبت به سال های اصول گرایی خود شعار اصلاح طلب، اصول گرا دیگه تمومه ماجرا سر داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار از اصول گرایی با پیشانی اصول گرایی؟

فرار از اصول گرایی با پیشانی اصول گرایی؟