مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-30اقتصادي

کلید پشتیبان؛ راهکاری برای آسایش مشترکین برق در زمان تعطیلی بازار!


مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: این شرکت برای برق دار کردن شبکه داخلی مشترکانی که به دلیل بروز اشکال در لوازم اندازه گیری، - کلید پشتیبان؛ راهکاری برای آسایش مشترکین برق در زمان تعطیلی بازار! ایسنا/فارس مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: این شرکت برای برق دار کردن شبکه داخلی مشترکانی که به دلیل بروز اشکال در لوازم اندازه گیری، دچار خاموشی شده اند، کلید پشتیبان تهیه در اختیار گروه های اتفاقات قرار داده است.

سعید موثقی یکشنبه 9 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از علل شایع در خاموشی و قطع برق مشترکین، بروز اشکال در کلید مینیاتوری مورد استفاده در لوازم اندازه گیری است، گفت: پیش از این در صورت وقوع خرابی کلید برق مشترکین، خصوصا در ساعات و ایامی که بازار تعطیل بود، امکان برق دار کردن شبکه برای گروه های اتفاقات وجود نداشت.

وی ادامه داد: با توجه به آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق، مشترک امکان فک پلمب و رفع اشکال لوازم اندازه گیری را ندارد و باید مشکل حادث شده بر اثر بروز اتصال و ایراد فنی در فیوز برق را به واحد اتفاقات 121 گزارش دهد تا اقدام لازم، عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید پشتیبان؛ راهکاری برای آسایش مشترکین برق در زمان تعطیلی بازار!

کلید پشتیبان؛ راهکاری برای آسایش مشترکین برق در زمان تعطیلی بازار!