مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:502021-05-30اقتصادي

زیتون و انار طارم نشان استاندارد حد مجاز آلاینده دریافت کرد


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: دو بانوی طارمی برای محصول زیتون و انار، نشان حد مجاز آلاینده را دریافت کردند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: دو بانوی طارمی برای محصول زیتون و انار، نشان حد مجاز آلاینده را دریافت کردند.

سیروس صارمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش به سزای محصولات کشاورزی سالم، بر سلامت مصرف کنندگان، یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران و به تبع آن اداره کل استاندارد استان زنجان، ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات کشاورزی سالم است.

وی افزود: در همین راستا صدور پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها برای محصولات کشاورزی در این استان، جزو اولویت های این اداره کل بوده است و در اردیبهشت ماه امسال نیز با صدور دو فقره گواهی حد مجاز آلاینده ها، برای دو محصول کشاورزی زیتون و انار در شهرستان طارم، تعداد گواهی های صادر شده، در این استان به عدد پنج رسید.

این مسئول با بیان اینکه اعطای این نشان به محصولات کشاورزی، در واقع به مصرف کننده در مورد کیفیت محصول اطمینان خاطر بیشتر می دهد، ادامه داد: دستورالعمل نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی با همکاری سازمان ملی استاندارد در وزارت جهادکشاورزی تدوین شده است و این نشان به مدت سه سال اعتبار دارد و پس از این مدت باید دوباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیتون و انار طارم نشان استاندارد حد مجاز آلاینده دریافت کرد

زیتون و انار طارم نشان استاندارد حد مجاز آلاینده دریافت کرد