مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-30سياسي

سرپرست گروه اجتماعی و اقتصادی شبکه جام جم حکم گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه جام جم، طی حکمی از سوی حسن ملکی مدیر شبکه جام جم، مرتضی چلبی مدیر گروه فرهنگ و ادب، - مدیر شبکه جام جم مرتضی چلبی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست گروه اجتماعی و اقتصادی شبکه جهانی جام جم معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه جام جم، طی حکمی از سوی حسن ملکی مدیر شبکه جام جم، مرتضی چلبی مدیر گروه فرهنگ و ادب، به عنوان سرپرست گروه اجتماعی و اقتصادی این شبکه نیز معرفی شد.

حسن ملکی مدیر شبکه جام جم در این حکم آورده است: با توجه به بازنشستگی حمید ابراهیمی، جنابعالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست گروه اجتماعی و اقتصادی، منصوب می شوید.

تبیین و تشریح عظمت انقلاب اسلامی، راه پیموده شده و پیشرفت های صورت گرفته، تعالی، ترویج و انتقال هویت و سبک زندگی ایرانی - اسلامی، معرفی فرصت های سرمایه گذاری و نقش آفرینی ایرانیان خارج کشور در عرصه های علمی و اقتصادی کشور، تبیین و تشریح عظمت آینده انقلاب اسلامی ایران و نیز ایجاد فضای مفرح و سرگرم کننده برای ایرانیان و فارسی زبانان سرتاسر دنیا از جمله مهمترین انتظارات اینجانب از گروه اجتماعی و اقتصادی طی ماه های آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست گروه اجتماعی و اقتصادی شبکه جام جم حکم گرفت

سرپرست گروه اجتماعی و اقتصادی شبکه جام جم حکم گرفت