مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-30سياسي

شناسایی 19 ذخیره گاه جنگلی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از شناسایی 19 ذخیره گاه جنگلی در برخی شهرستان های استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از شناسایی 19 ذخیره گاه جنگلی در برخی شهرستان های استان خبر داد.

اسماعیل صالحی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ذخیره گاه های جنگلی یکی از موضوعات مهم در چهارمحال و بختیاری در حوزه منابع طبیعی به شمار می رود، اظهار کرد: در چند دهه گذشته به منظور اهمیت و حفظ تنوع بیولوژیکی در راستای برقراری تعادل و پایداری اکوسیستم ها از یک سو و انقراض تعداد زیادی از گونه های مهم گیاهی و جانوری بر اثر دخالت های غیر معقول و غیر مسئولانه انسان و سایر تهدیدکننده ها از سوی دیگر، این مسئله مورد توجه سازمان های بین المللی و سازمان های ذیربط داخلی قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: ذخیره گاه جنگلی، بخشی از جنگل است که به دلیل داشتن گونه های گیاهی نادر یا در معرض خطر انقراض و یا داشتن رویشگاه خاص محافظت می شود تا از انقراض گونه یا تخریب رویشگاه جلوگیری شود.

وی با اشاره به شناسایی 19 ذخیره گاه جنگلی در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: ذخیره گاه های جنگلی استان در شهرستان های شهرکرد، کوهرنگ، لردگان، خانمیرزا، بروجن، فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 19 ذخیره گاه جنگلی در چهارمحال و بختیاری

شناسایی 19 ذخیره گاه جنگلی در چهارمحال و بختیاری