مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-30اقتصادي

فعلاً برنامه قطعی آب در استان همدان نداریم


معاون توسعه بهره برداری از آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر اینکه فعلاً برنامه قطعی آب برای استان پیش بینی نشده است، گفت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب کشور هیچ برنامه ای برای قطعی آب در استان ها ندارد اما در تابستان با افزایش مصارف و کاهش بارندگی .

- ایسنا/همدان معاون توسعه بهره برداری از آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر اینکه فعلاً برنامه قطعی آب برای استان پیش بینی نشده است، گفت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب کشور هیچ برنامه ای برای قطعی آب در استان ها ندارد اما در تابستان با افزایش مصارف و کاهش بارندگی ها ممکن است اتفاقات تازه ای بیفتد.

حمیدرضا نیکداد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فقط 60 درصد حجم سد اکباتان آب دارد، بر ضرورت همکاری مشترکین به منظور مدیریت مصرف آب تأکید کرد و با اشاره به کاهش نزولات جوی در سال جاری مطرح کرد: متأسفانه به علت کاهش شدید بارش ها، ذخایر سد اکباتان که در اوایل سال 34.

5 میلیون مترمکعب بود، هم اکنون به 21 میلیون مترمکعب رسیده که این موضوع نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه متوسط مصرف آب توسط هر ایرانی روزانه چیزی در حدود 190 لیتر است که این رقم 40 لیتر بیش از استاندارد جهانی است، تصریح کرد: در راستای مدیریت شرایط فعلی، تهیه و نصب فشارشکن در مکان های مورد نیاز، انجام عملیات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلاً برنامه قطعی آب در استان همدان نداریم

فعلاً برنامه قطعی آب در استان همدان نداریم