مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-30سياسي

مجلس برای حل مشکلات مردم میدان را ترک نمی کند


260 نماینده مجلس با انتشار بیانیه ای ضمن قدردانی از فرمایشات رهبری در آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم تاکید کردند: مجلس برای حل مشکلات مردم میدان را ترک نمی کند.

- ، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، بیاینه بیش از 260 نفر از نمایندگان مجلس در قدردانی از فرمایشات رهبر انقلاب در آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم را قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم و توصیفات ویژه ایشان از عملکرد یک ساله مجلس با عناوینی همچون پرتلاش، کارآمد، بار ما را در مجلس انقلابی سنگین تر کرد.

چه توفیقی بالاتر از اینکه بعد از یک سال تلاش برای حل مشکلات مردم در مجلس شورای اسلامی و با وجود همه تخریب ها و برخی نقاط ضعف مفتخر به مدال با ارزش کارآمدی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

ضمن تقدیر و تشکر از این بیانات سراسر هدایت و تذکرات دلسوزانه و پدرانه با ایشان و ملت شریف ایران عهد می بندیم و در اجرای فرامین و تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی، چه آن دسته از نکاتی که به حوزه رفتارهای فردی نمایندگان مربوط می شود و چه آن دسته از نقاط آسیب شناسانه ایشان که به عملکرد مجلس مربوط است، همه توان و تلاش خود را به کار گیریم و ان شاء الله بار سنگین مسئولیت در مجلس را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای حل مشکلات مردم میدان را ترک نمی کند

مجلس برای حل مشکلات مردم میدان را ترک نمی کند