مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-30سياسي

فراخوان ستاد مردمی شورای ائتلاف گیلان برای آیت الله رییسی


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان از فراخوان ستاد مردمی شورای ائتلاف برای آیت الله رییسی خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند ابتدا در سامانه شورا ثبت نام تا پس از تکمیل مراحل ثبت نام، - سیاوش آقاجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به پررنگ شدن فعالیت های مردمی ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در کشور اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور با ورود آیت الله رییسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، همانند بسیاری دیگر از مجموعه های انقلابی کشور، همه ظرفیت خود را در جهت حمایت از ایشان گذاشت.

وی با بیان اینکه به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت جریان انقلاب دفتر شورای ائتلاف گیلان به ستاد مردمی آیت الله رییسی تبدیل شد، افزود: انتصاب نظرعلی علیزاده به عنوان مسؤول ستاد مردمی آیت الله رییسی از سوی شورای ائتلاف کشور در راستای همین استفاده حداکثری بوده است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با معرفی سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان به نشانی https://etelaf-gilan.

com  و تبدیل شدن به ستاد مجازی شورای ائتلاف  گیلان برای آیت الله رییسی افزود: این امکان در سامانه ایجادشده تا افرادی که مایلند با این ستاد همکاری کنند و به دنبال مسیری برای اعلام آن هستند، از طریق این سامانه ثبت نام کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ستاد مردمی شورای ائتلاف گیلان برای آیت الله رییسی

فراخوان ستاد مردمی شورای ائتلاف گیلان برای آیت الله رییسی