مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-30اقتصادي

بازگشایی دستکند سامن شهریورماه 1400


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: با انجام فاز اول اصلاح و ساناندهی پایگاه، دستکند سامن بازگشایی می شود.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دستکند سامن شهریورماه و برای هفته دولت بازگشایی می شود اظهار کرد: طی دو سه سال اخیر دستکند سامن در نوبت بازگشایی است و حتی قرار بود در رویداد 2018 بازگشایی شود اما به دلایلی این کار صورت نگرفت.

وی از اختصاص اعتبار 500 میلیون تومانی برای این مجموعه خبر داد و گفت: امیدواریم با این اعتبار فاز اول این دستکند بازگشایی شود اما باز هم این مجموعه برای تکمیل نیاز به اعتبار دارد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان به بخش هایی که باید اصلاح و ساماندهی شود اشاره کرد و گفت: برای مجموعه دستکند ساختمان 200 متری به عنوان پایگاه دستکند احداث شده تا عوامل انسانی شامل مدیر پایگاه، راهنما، بلیت فروش و یگان حفاظت مستقر شوند که همین موضوع برای تکمیل نیاز به اعتبار دارد.

وی اضافه کرد: اصلاح و تکمیل نورپردازی، چیدمان اسکلت های انسانی و نصب ویترین های مناسب برای نصب اشیا، ساماندهی و اصلاح معبرها و مسیرهای عبوری گردشگران و ایجاد خروجی از دیگر بخش هایی است که برای انجام نیاز به اعتبار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی دستکند سامن شهریورماه 1400

بازگشایی دستکند سامن شهریورماه 1400