مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:352021-05-30سياسي

تبیین آراء مرحوم علامه طهرانی(ره) در کتاب «محک»


کتاب مَحَک؛ تبیین آراء مرحوم علامه طهرانی(ره) و عیارسنجی علمی مخالفان با قلم حجت الاسلام والمسلمین تولایی به همت مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام منتشر شد.

- کتاب مَحَک؛ تبیین آراء مرحوم علامه طهرانی(ره) و عیارسنجی علمی مخالفان با قلم حجت الاسلام والمسلمین تولایی به همت مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب مَحَک؛ تبیین آراء مرحوم علامه طهرانی (ره) و عیارسنجی علمی مخالفان با مقدمه حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن وکیلی و با قلم حجت الاسلام والمسلمین تولایی به همت مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام در بهار سال جاری با قیمت 60 هزار تومان منتشر شد.

این کتاب تازه منتشر شده 350 صفحه ای، پاسخی است علمی به شبهه افکنی های اخیر و محکی در نشان دادن عیار علمی مخالفان عرفان و اختلاف سطح علمی دو مکتب عرفان و تفکیک.

چندین سال قبل، کتابی با نام سیری در آثار علامه طهرانی بدون مطرح شدن نام نویسندگان در فضای مجازی منتشر شد که محصول یادداشت برداری جمعی در برخی مراکز نقد عرفان بود.

تا اینکه سال گذشته همان کتاب با ویرایش هایی به شکل رسمی منتشر گردید و این بار، نام دو نفر به عنوان مؤلف بر آن درج شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین آراء مرحوم علامه طهرانی(ره) در کتاب «محک»

تبیین آراء مرحوم علامه طهرانی(ره) در کتاب «محک»