مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-30بين الملل

رییس پارلمان ترکیه: اسراییل دریافته با زور نمی تواند مانع فلسطینیان شود


رییس پارلمان ترکیه اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به خوبی می داند که با توسل به زور و اقدامات وحشیانه هرگز نمی تواند مانع حقوق و خواسته های مشروع ملت فلسطین شود.

- رییس پارلمان ترکیه اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به خوبی می داند که با توسل به زور و اقدامات وحشیانه هرگز نمی تواند مانع حقوق و خواسته های مشروع ملت فلسطین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، مصطفی شنتوب، رییس پارلمان ترکیه در پیامی ویدیویی خطاب به صد و چهل و دومین دور مجمع عمومی اتحادیه بین پارلمانی که در دوره 24 تا 27 ماه مه میلادی برگزار شد، خاطرنشان کرد: اسراییل هرچه سریعتر باید دست از تروریسم دولتی در حق غیرنظامیان در نوار غزه، کرانه باختری و شهر قدس اشغالی بردارد.

وی در ادامه افزود، دولت رژیم صهیونیستی عامدانه قطعنامه های سازمان ملل را نادیده گرفته و به اشغالگری های غیرقانونی خود ادامه داده و شنیع ترین اقدامات خشونت آمیز را علیه ملت فلسطین بدون توجه به حرمت ماه مبارک رمضان و قداست آن نزد مسلمانان انجام می دهد.

رییس پارلمان ترکیه در ادامه بر نقش مهم و محوری پارلمان های کشورها در اعتمادسازی و برقراری صلح بین ملت های جهان تاکید کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان ترکیه: اسراییل دریافته با زور نمی تواند مانع فلسطینیان شود

رییس پارلمان ترکیه: اسراییل دریافته با زور نمی تواند مانع فلسطینیان شود