مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-30سياسي

نحوه برخورد فرمانداری تهران با شورای شهر دوره پنجم موجب وهن شورا شده است


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: در دوره پنجم شورا نحوه برخوردی که فرمانداری تهران با شورای شهر کرده است موجب وهن شورا شده و فراتر از حدقانونی و جایگاه فرمانداری بوده است.

- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: در دوره پنجم شورا نحوه برخوردی که فرمانداری تهران با شورای شهر کرده است موجب وهن شورا شده و فراتر از حدقانونی و جایگاه فرمانداری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در جریان بررسی اعتراض هیات تطبیق به گزارش سایت قطره و به نقل ازتحقیق و تفحص از شرکت رسا تجارت گفت: در دوره پنجم شورا نحوه برخوردی که فرمانداری تهران با شورای شهر کرده است موجب وهن شورا شده و فراتر از حدقانونی و جایگاه فرمانداری بوده است.

هیات تطبیق براساس قانون مرجعی است که مصوبات شورا را با قوانین بالادست مورد بررسی قرار می دهد و در صورت عدم تطبیق با قوانین بالادست می تواند آنرا به شورا بازگرداند و درخواست اصلاح مصوبات را داشته باشد.

وی افزود: در جایی که یک نماینده از شورا در هیات تطبیق حضور دارد این انتظار می رود با حضور نماینده شورا که عضو شورای شهر است اگر شبهه ای وجود دارد مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در نهایت اگر به توافقی نرسیدند طی یک نامه کتبی که برخواسته از هیات تطبیق به استناد مواد قانونی و نه به استناد نظر شخصی و ورود رأسا و سلیقه ای انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برخورد فرمانداری تهران با شورای شهر دوره پنجم موجب وهن شورا شده است

نحوه برخورد فرمانداری تهران با شورای شهر دوره پنجم موجب وهن شورا شده است