مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-30سياسي

اتمام طرح کاداستر برای بیش از 7 هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از اتمام طرح کاداستر برای اخذ سند تک برگی 7 هزار و 600 هکتار از اراضی استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از اتمام طرح کاداستر برای اخذ سند تک برگی 7 هزار و 600 هکتار از اراضی استان خبر داد.

علیرضا نصرآبادی، امروز یکشنبه 9 خرداد به رسانه ها گفت: تأثیرگذارترین راهکار برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و فرصت طلب، اخذ سند مالکیت اراضی ملی به صورت تک برگ و کاداستر است که با همکاری ثبت اسناد و املاک استان کار سند اراضی ملی درحال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است، افزود: برای اجرای کاداستر اراضی ملی و دولتی در استان همکاری بین دستگاه مختلف در این حوزه وجود دارد که تا پایان سال 98 عملکرد کاداستر اراضی ملی و دولتی استان در مجموع حدود 4.

5 میلیون هکتار بوده که این میزان نبست به مدت مشابه پارسال به 7 میلیون هکتار رسیده است.

نصرآبادی بر اساس مساحت 14 میلیون و 600 هزار هکتاری اراضی ملی استان بیان کرد: در بیش از 50 درصد ازعرصه های منابع طبیعی استان عملیات کاداستر انجام شده و پیش بینی می شود تا اواخر سال با اعتبارات لازم عملیات کاداستر استان به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح کاداستر برای بیش از 7 هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی

اتمام طرح کاداستر برای بیش از 7 هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی