مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-30اقتصادي

خیابان های یزد برای رانندگان پر هزینه است/ دلیل خرابی آسفالت در یزد چیست؟


افزایش کیفیت زندگی شهری یکی از مهمترین مطالبات شهروندان از مدیران شهری و همچنین اعضای شورای شهر است که باید بیش از پیش به آن توجه و مدیریت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ضعف در زیرسازی معابر، استفاده از آسفالت بی کیفیت و همچنین مرمت نادرست آسفالت ها باعث شده تا خیابان های شهر جهانی یزد به مسیری ناهموار و پر چاله شبیه به معابر خاکی تبدیل شوند و موجب نارضایتی شهروندان باشد.

چند سالی است که وضعیت آسفالت معابر شهری به دلیل ضعف در مدیریت و نبود هماهنگی بین دستگاه های خدمت رسان شبیه به لباسی کهنه و پر وصله شده که منجر به فریاد رانندگان از این همه بی مهری از سوی متولیان شده است.

با وجود ظرفیت های فراوان در شهر میراث جهانی یزد، اغلب معابر این شهر فاقد آسفالت و روسازی مناسب هستند و تردد روزمره خودروها و عابران را با چالش جدی مواجه کرده است.

خسارت خرابی ماشین ها را چه کسی به عهده می گیرد؟ علی دهقان راننده آژانس در مصاحبه با خبرنگار فارس اظهار کرد: کنده کاری های بی مورد و بدون هماهنگی، درزگیری نامناسب، تردد خودروهای سنگین و حتی نبود استاندارد قیر و آسفالت دلیل خرابی های خیابان است که خسارت آن برای رانندگان منظور می شود.

وی با بیان این که جلوبندی ماشین براثر افتادن در گودال ها و چاله دچار آسیب شده و هزینه زیادی را برای راننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های یزد برای رانندگان پر هزینه است/ دلیل خرابی آسفالت در یزد چیست؟

خیابان های یزد برای رانندگان پر هزینه است/ دلیل خرابی آسفالت در یزد چیست؟