مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-30اقتصادي

توقیف 270 قلم داروی دامپزشکی از یک ابزار فروشی در قاینات


رییس شبکه دامپزشکی قاینات اظهار کرد: در پی گزارش های رسیده مبنی بر فروش داروی دامپزشکی در یک مغازه ابزار فروشی تعداد 270 قلم داروی دامپزشکی توقیف شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس شبکه دامپزشکی قاینات اظهار کرد: در پی گزارش های رسیده مبنی بر فروش داروی دامپزشکی در یک مغازه ابزار فروشی تعداد 270 قلم داروی دامپزشکی توقیف شد.

رضا محمودی زاوه، امروز یکشنبه 8 خرداد به رسانه ها گفت: در راستای نظارت های دامپزشکی و طی بازدید از محل واحد صنفی در یکی از روستاهای شهرستان با هماهنگی مقام قضایی نسبت به توقیف و ضبط محموله اقدام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فروش و توزیع داروی دامی صرفا با مجوز دامپزشکی امکان پذیر است و اینکه فردی از روی آگاهی یا نا آگاهی اقدام به فروش و توزیع داروی دامی کند، تخلف است و پیگرد قانونی دارد.

رییس شبکه دامپزشکی قاینات گفت: این اقدام به دلیل اطلاع نداشتن از نحوه تجویز و عوارض دارو احتمال به خطر افتادن سلامت دام و انسان را در پی دارد و تهدیدی علیه بهداشت عمومی است که درخصوص پرونده مذکور شبکه دامپزشکی از خاطی پرونده به مقام قضایی اعلام جرم کرده و در دست بررسی است.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک یا طرح شکایات در این رابطه، با شماره گیری 32566450-51 مراتب را برای پیگیری به اداره دامپزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 270 قلم داروی دامپزشکی از یک ابزار فروشی در قاینات

توقیف 270 قلم داروی دامپزشکی از یک ابزار فروشی در قاینات