مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:402021-05-30سياسي

راه هشتگرد - طالقان پس از 2 دهه انتظار به سرانجام رسید


طالقان از سال 78 آغاز شد که اعتبارات بسیار کمی را از آن خود کرده بود و در سال 92 اهمیت بیشتری یافت تا دسترسی مردم طالقان به آزادراه تسهیل شود.

- ، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح راه هشتگرد – طالقان و بهره برداری از 1708 واحد مسکن مهر و آغاز عملیات اجرایی 1448 واحد مسکن طرح اقدام ملی که با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، ضمن شادباش به مردم طالقان و تمامی کسانی که از این مسیر تردد خواهند کرد، افزود: از تمامی مسئولانی که برای تسریع در تکمیل این جاده همراهی داشتند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: حضور وزیر محترم راه و شهرسازی برای مردم البرز تداعی گر خاطرات بسیار خوبی هستند چراکه در این 3 سال ابر پروژه های استان که تعدادی از آنها مدت ها معطل مانده و پیشرفتی نداشتند، اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

شهبازی گفت: بهره برداری از ادامه آزادراه شهید همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران-شمال، آزادراه چرمشهر-آبیک، دو خطه کردن راه آهن کرج-قزوین، مسافربری شدن فرودگاه پیام، قطار برقی هشتگرد به کرج از جمله این دستاوردها در البرز بود.

وی افزود: راه هشتگرد - طالقان از سال 78 آغاز شد و جاده ای روستایی بود که اعتبارات بسیار کمی را از آن خود کرده بود و در سال 92 اهمیت بیشتری یافت تا دسترسی مردم طالقان به آزادراه تسهیل و تسریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه هشتگرد - طالقان پس از 2 دهه انتظار به سرانجام رسید

راه هشتگرد - طالقان پس از 2 دهه انتظار به سرانجام رسید