مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-30اقتصادي

ماینرهای کشف شده در سمنان چقدر برق مصرف می کنند؟


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به میزان مصرف برق ماینرهای کشف شده در این استان گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده ، 15 مگاوات برق توسط ماینر های کشف شده ی غیر مجاز استان مصرف می شد.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به میزان مصرف برق ماینرهای کشف شده در این استان گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده ، 15 مگاوات برق توسط ماینر های کشف شده ی غیر مجاز استان مصرف می شد.

فاطمه منصوری با اشاره به بازگرداندن ماینرهای کشف شده قبلی اظهار کرد: ماینرهای کشف شده از مزارع غیر مجاز به هیچ وجه نباید برگردانده شوند .

وی با بیان اینکه همه بر این نکته اتفاق نظر داریم که باید برنامه جامع و درستی را جهت اعمال خاموشی های با برنامه ، داشته باشیم ادامه داد: در خصوص تغییر ساعت کار ادارات ، پیگیری های لازم انجام و فرمانداری ها موضوع ساعت کار و خارج کردن سیستم سرمایشی و روشنایی را حتماً به صورت ویژه رصد کنند تا دستگاه های اجرایی در بحث مدیریت انرژی پیشگام باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان از مسوولان ذی ربط خواست: پاداش بهره وری ناشی از مدیریت مصرف انرژی به دستگاه های اجرایی برگردانده شود تا دستگاه ها بتوانند از محل این اعتبارات به خرید و نصب پنل های خورشیدی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماینرهای کشف شده در سمنان چقدر برق مصرف می کنند؟

ماینرهای کشف شده در سمنان چقدر برق مصرف می کنند؟