مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:502021-05-30سياسي

ناکارآمدی و فساد برخی مسئولین باعث ناامیدی مردم شده است


قزوین_ رییس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت الله رییسی در قزوین با بیان اینکه ناکارآمدی و فساد برخی مسئولین زمینه باعث ناامیدی مردم شده است، گفت: با انتخاب صحیح می توان به ناکارآمدی و فساد پایان دا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی در نشست خبری ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رییسی که ظهر امروز در سالن جلسات این ستاد برگزار شد اظهار کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی با شدت هرچه تمام تر بر این موضوع تأکیددارند که شور انتخاباتی در ایران وجود ندارد.

رییس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت الله رییسی در قزوین ادامه داد: اگر میگوییم انتخابات در این دوره اهمیت ویژه ای دارد به این علت است که علاوه بر پرشور بودن باید هوشمندانه اتفاق بیافتد، برخی مسئولین ناکارآمد و برخی افراد فاسد که در بدنه اجرایی دولت نفوذ کرده اند سایه ای از ناامیدی بر سر جمعی از اقشار ملت عزیز افکنده اند که با انتخاب صحیح می توان این مشکلات را رفع کرد.

موسوی با اشاره به جمله آقای رییسی که گفته اند رقیب اصلی خود را فساد و ناکارآمدی می دانند عنوان کرد: این جمله باید شکافته شود، اگر سطحی بگذریم باید گفت فساد که مطلوب مردم نیست، کدام انسان آزاده ای طرفدار فساد و ناکارآمدی است؟ چرا او می گوید این رقیب است؟ برخی ها از این ناکارآمدی و فساد بهره می برند و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی و فساد برخی مسئولین باعث ناامیدی مردم شده است

ناکارآمدی و فساد برخی مسئولین باعث ناامیدی مردم شده است