مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-30ورزشي

کار آوالان برای بقاء در لیگ سخت تر شد


با رأی کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال تیم آوالان کامیاران تا آخر فصل از میزبانی بازی های خانگی محروم شد.

- ، با توجه به اتفاقات و حواشی هفته 19 لیگ دسته دوم در بازی آوالان کامیاران با تیم حفاری اهواز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم آوالان کامیاران را تا آخر فصل از میزبانی بازی ها محروم کرد و این تیم باید سه بازی خانگی خود را در شهری به جز کامیاران برگزار کند.

تیم آوالان کامیاران در پایان هفته بیستم لیگ دسته دوم با پنج برد، هفت تساوی، هشت باخت و کسب 22 امتیاز در مکان دوازدهم جدول گروه خود قرار دارد و برای بقا در لیگ دسته دوم کار سختی پیش رو خواهد داشت.

در هفته بیست و یکم این رقابتها 12 خرداد تیم آوالان در یک بازی حساس میزبان تیم صدرنشین شهرداری همدان است که هنوز محل برگزاری این مسابقه مشخص نشده است.

مسئولین تیم آوالان به دنبال میزبانی این مسابقه در سنندج هستند که تاکنون هیأت فوتبال و اداره ورزش و جوانان سنندج با این میزبانی موافقت نکردند.

انتظار می رود با توجه به حساسیت بازی پیش روی آوالان مسئولین استانی و شهرستانی در این شش بازی باقی مانده پشتیبان تنها نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باشند تا این تیم بتواند سهیمه استان در این رقابتها را حفظ کند، اما در ظاهر این طور نیست و آوالانی در اوج مظلومیت و بدون حامی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار آوالان برای بقاء در لیگ سخت تر شد

کار آوالان برای بقاء در لیگ سخت تر شد