مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-30اجتماعي

صندوق بیمه کشاورزان خراسان شمالی به 2650 نفر مستمری پرداخت می کند


مدیر صندوق بیمه کشاورزان خراسان شمالی از دریافت مستمری توسط 2 هزار و 650 نفر خبر داد و گفت: 7 هزار نفر ثبت نام اولیه خود را انجام دادند اما وجهی برای برقراری بیمه پرداخت نکرده اند.

- ، محمدرضا غلامزاده ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: اکنون 63 هزار و 500 نفر تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی هستند و نسبت به میانگین کشور در وضعیت بهتری قرار داریم.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان شمالی ادامه داد: 180 هزار نفر مشمول این بیمه هستند که 144 هزار نفر در روستا و مابقی در شهرهای زیر 20 هزار نفر ساکن می باشند.

وی از دریافت مستمری توسط 2 هزار و 650 نفر خبر داد و افزود: حدود 7 هزار نفر ثبت نام اولیه خود را انجام دادند اما هنوز واریز وجه برای برقراری بیمه نداشتند.

غلام زاده تصریح کرد: در دو سال گذشته 45 هزار نفر به مجموعه بیمه شدگان استان افزوده شده که از این نظر در رتبه چهارم کشور قرار داریم.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان شمالی ضریب نفوذ بیمه روستاییان را در کشور 21 درصد عنوان کرد و بیان داشت: این عدد در استان خراسان شمالی بیش از 33 درصد است.

وی افزود: ضریب پشتیبان نیز که آینده صندوق به آن وابسته است در کشور 10 و در خراسان شمالی 17 درصد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بیمه کشاورزان خراسان شمالی به 2650 نفر مستمری پرداخت می کند

صندوق بیمه کشاورزان خراسان شمالی به 2650 نفر مستمری پرداخت می کند