مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:202021-05-30اقتصادي

صرف اعتبار 40 میلیارد برای روستای هدف گردشگری «ملحمدره»


از ابتدای سال تاکنون در راستای توسعه گردشگری و رونق اشتغال روستای ملحمدره از محل اعتبارات بنیاد مسکن، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و دهیاری افزون بر 40 میلیارد ریال برای این روستا هزینه شده است.

- ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: از ابتدای سال تاکنون در راستای توسعه گردشگری و رونق اشتغال روستای ملحمدره از محل اعتبارات بنیاد مسکن، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و دهیاری افزون بر 40 میلیارد ریال برای این روستا هزینه شده است.

سلیمان نظری دوست در گفت وگو با ایسنا، از اتمام طرح روشنایی معابر روستای گردشگری ملحمدره خبر داد و اظهار کرد: اعتباری افزون بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای طرح روشنایی معابر روستای گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور توسط توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان هزینه شده است.

وی در رابطه با گردشگری بخش تصریح کرد: گردشگری روستایی منبع با ارزش اشتغالزایی و ایجاد درآمد است که می تواند وسیله مهمی برای توسعه اجتماعی و اقتصادی جوامع روستایی باشد که به همین منظور با برنامه ریزی و حمایت از این مهم می توان کسب و جذب سرمایه، زمینه های اشتغال پایدار را با هدف شکوفایی جوامع روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف اعتبار 40 میلیارد برای روستای هدف گردشگری «ملحمدره»

صرف اعتبار 40 میلیارد برای روستای هدف گردشگری «ملحمدره»