مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-30سياسي

نشست ستاد هماهنگی کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان همدان برگزار شد


با توجه به اقدامات و برنامه هایی که صورت گرفته، کنگره 8000 شهید استان با دیگر کنگره های انجام شده متفاوت خواهد بود که نیاز به برنامه ریزی کارشناسی و دقیق دارد.

- استاندار همدان گفت:با توجه به اقدامات و برنامه هایی که صورت گرفته، کنگره 8000 شهید استان با دیگر کنگره های انجام شده متفاوت خواهد بود که نیاز به برنامه ریزی کارشناسی و دقیق دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدسعید شاهرخی در دومین نشست ستاد هماهنگی کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان همدان بیان کرد: برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان اقدامی بزرگ، ارزشمند و دامنه دار برای قدردانی و پاسداشت خون شهدای گران قدر است و بدون شک روحیه ایثار و فداکاری آنهاست که جلوه های زیبا را رقم می زند و این ویژگی مهم شهدا باید در کنگره نمود پیدا کند.

وی با بیان اینکه جاری بودن ارزش های انقلابی در جمهوری اسلامی، مدیون خون شهدا است، گفت: منش شهدا باید در قالب این کنگره ترویج، تبلیغ و حفظ شود.

بقای ارزش های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار امروز کشور مدیون حضور سرمایه گذاران ممتاز نظام اسلامی یعنی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

شاهرخی انتقال و ترویج روحیه فداکاری و ایثار شهدا به نسل جوان و آیندگان را از اهداف مهم این کنگره دانست و یادآور شد: با توجه به اقدامات و برنامه هایی که صورت گرفته، کنگره هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ستاد هماهنگی کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان همدان برگزار شد

نشست ستاد هماهنگی کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان همدان برگزار شد