مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-30سياسي

راه اندازی بیش از 80 خانه خلاق در استان های کشور تا پایان سال 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، خانه حسین بهزاد استاد پرآوازه نقاشی مینیاتور ایران امروز میزبان نوآوری فعالان صنایع خلاق شد تا با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و وزارت میراث فرهنگی، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به حمایت از توسعه صنایع خلاق، نرم و فرهنگی اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری بیش از 80 خانه خلاق در استان های کشور راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، خانه حسین بهزاد استاد پرآوازه نقاشی مینیاتور ایران امروز میزبان نوآوری فعالان صنایع خلاق شد تا با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این خانه تاریخی، زمینه و بستر رونق استارتاپ های حوزه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فراهم شود.

این خانه خلاق و نوآوری با تلاش های مرحوم محمد ابوالحسنی، کارآفرین حوزه خلاق و فرهنگی و خالق آثاری، چون انیمیشن دیرین دیرین و حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ثمر نشست و با یاد این فعال حوزه فرهنگی افتتاح شد.

پیشینه تاریخ و هنر ایران زمینه ساز توسعه صنایع خلاق سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم با بیان اینکه هنر و صنایع نرم و فرهنگی یکی از ظرفیت های ذاتی ایران است؛ ادامه داد: این ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیش از 80 خانه خلاق در استان های کشور تا پایان سال 1400

راه اندازی بیش از 80 خانه خلاق در استان های کشور تا پایان سال 1400