مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-30سياسي

مازندران 120 هزارنفر بیمه شده صندوق کشاورزان و عشایر دارد


مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران گفت: تعداد بیمه شدگان این صندوق در سال 1395، از 4 هزار خانوار به 14 هزار خانوار رسید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد ابراهیمی عصر امروز در نشست رسانه ای ویدیوکنفرانسی که به صورت همزمان با کشور با علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت شانزدهمیم سالگرد تاسیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر، کسانی که از سوم تا دهم این ماه حق بیمه خود پرداخت کنند نامشان وارد قرعه کشی شده و به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به رویکرد جدید این صندوق، افزود: همسان سازی حقوق بین صندوق بیمه روستاییان و عشایر انجام شد، تعداد دهک های پرداختی این صندوق حدود 8 دهک است،  پرداختی ها از 800 تا یک میلیون و 145 هزار تومان است.

ابراهیمی گفت: در استان مازندران از سال 1396 تا 1400 تحولات زیادی در صندوق بیمه روستاییان و عشایر انجام شد، تا جایی که تعداد بیمه شدگان در سال 1395، از 4 هزار خانوار به 14 هزار خانوار در مجموع حدود 120 هزار خانواد بیمه شده داریم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران با اشاره به حقوق پرداختی بیمه روستاییان و عشایر، اضافه کرد: حقوق پرداختی در سطح هشت حدود یک میلیون و 140 هزار تومان است، حتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران 120 هزارنفر بیمه شده صندوق کشاورزان و عشایر دارد

مازندران 120 هزارنفر بیمه شده صندوق کشاورزان و عشایر دارد