مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:002021-05-30سياسي

چهارمین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری های استان کرمان صادر شد


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از صدور چهارمین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری ها برای شهرداری های استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق گفت: مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری ها پیش از این برای شهرداری قم، شهرداری های استان های خراسان جنوبی و هرمزگان هم صادر شده است و از استانداری ها و شهرداری ها خواسته شده تا ضمن ارسال اطلاعات مورد نیاز این موضوع، زمینه سرعت گرفتن روند اعطای مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کار معین در تمامی شهرداری ها را فراهم نمایند تا از این فرصت برای ساماندهی نیروی انسانی شهرداری ها به نحو مناسبی بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه در استان کرمان برای 88 نفر از کارکنان شهرداری های استان کرمان مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین صادر شده، گفت: بررسی صدور مجوز شهرداری کرمان پس از برگزاری آزمون کتبی و ارزیابی شاخص های مربوطه و انجام فرایندهای لازم مورد بررسی و مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در این شهرداری نیز در سقف تعیین شده صادر خواهد شد.

جمالی نژاد در ادامه اظهار کرد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری های استان کرمان صادر شد

چهارمین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری های استان کرمان صادر شد