مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:052021-05-30سياسي

برگزیدگان جشنواره خاتم معرفی شدند


با برگزاری مراسم اختتامیه و انتشار بیانیه هیات داوران بخش های بزرگسال و کودک ونوجوان ششمین جشنواره خاتم، برگزیدگان و شایستگان تقدیر این رویداد معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره داستان نویسی خاتم با محوریت شخصیت پیامبر اکرم (ص) صبح امروز یکشنبه 9 خرداد برگزار شد و هیات های داوران بخش های بزرگسال و کودک ونوجوان این جشنواره با انتشار بیانیه هایی، برگزیدگان و شایستگان تقدیر خود را معرفی کردند.

بیانیه هیات داوران بخش بزرگسال ششمین دوره جشنواره خاتم به این شرح است: باسمه تعالی لقد کان لکُم فی رسول الله اسوهً حَسَنهً 21 احزاب رسول خدا، الگوی زیبا زیستن است.

بهره گیری از ظرفیت داستانی برای شناختن و شناساندن سیره نبی اکرم(ص) که زیباترین و متعالی ترین اسوه والگو برای رسیدن به حیات طیبه است، ششمین دوره خود را پشت سر گذاشت.

در این دوره از جشنواره ، در خلال یک سال برگزاری جلسات هفتگی نقد و بررسی در فضای مجازی، ضمن نقد و بررسی ویژگی های فنی داستان های منتخب دوره های پیشین، ابعاد مختلف سیره پیامبر(ص) در روند داستانی مورد بررسی قرارگرفت و شرکت کنندگان در این جلسات علاوه بر آشنایی بیشتر با فنون داستان نویسی درباره سیره پیامبر اکرم(ص)، با شیوه نشان دادن سیره و سلوک آن حضرت در قالب داستان کوتاه، آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره خاتم معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره خاتم معرفی شدند