مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:102021-05-30سياسي

یادمان شهدای نیروی دریایی، ناوشکن سبلان در اردبیل نصب می شود


با تصویب در جلسه کمیته ارتقا کیفی سیما و منظر شهری اردبیل طرح یادمان شهدای نیروی دریایی، ناوشکن سبلان در اردبیل نصب می شود.

- ایسنا/اردبیل با تصویب در جلسه کمیته ارتقا کیفی سیما و منظر شهری اردبیل طرح یادمان شهدای نیروی دریایی، ناوشکن سبلان در اردبیل نصب می شود.

رییس اداره معماری طراحی شهری و بافت های واجد ارزش راه و شهرسازی اردبیل گفت: به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا به درخواست دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش مستقر در استان اردبیل و با هماهنگی مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری طرح المان شهدای نیروی دریایی با نماد و سمبل ناوشکن سبلان با حضور اعضا در جلسه کمیته ارتقا کیفی سیما و منظر شهری مورد بررسی قرار گرفت.

محمود حسین زاده ادامه داد: بر اساس دعوت و هماهنگی قبلی با اعضا کمیته و پس از ارائه توضیحات فنی و مهندسی از سوی نمایندگان ارتش و بحث و بررسی های کارشناسی و ارائه دیدگاه های اعضا جلسه با رعایت مسائل ذکر شده و پس از اصلاح موارد، طرح کلی مورد تصویب قرار گرفت و موضوع جهت طی سایر مراحل قانونی به استانداری و شهرداری ابلاغ شد.

ناخدا یکم علی شکری رییس دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان اردبیل نیز در این جلسه وجود شش شهید والامقام ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای نیروی دریایی، ناوشکن سبلان در اردبیل نصب می شود

یادمان شهدای نیروی دریایی، ناوشکن سبلان در اردبیل نصب می شود