مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-30سياسي

توضیه محسن هاشمی به جریانی که خود را پیروز انتخابات می داند


محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران گفت: مناسب است جریانی که خود را از هم اکنون پیروز انتخابات فرض کرده است، به جای تخریب وتحقیر دیگران، از شیوه گفتگو واقناع استفاده کند تا آسیبهای وارد شده به اعتقاد و اعتماد عمومی را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس شورای شهر تهران گفت: کسانی که در تریبونهای رسمی، حضور و مشارکت مردم را غیرلازم فرض می کنند، تیشه به ریشه نظام می زنند.

محسن هاشمی در جریان دویست و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی قرار داریم، همه می دانیم که انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام خمینی برای ایرانیان بود که مردم محور، ستون و روح انقلاب محسوب می شوند.

او ادامه داد: بدون حضور و همراهی مردم، نهضت امام خمینی که از 15 خرداد سال 1342 آغاز شد، در همان آغاز به پایان می رسید اما این مردم بودند که با فدا کردن جان و مال و آسایش خود، نهضت را زنده نگه داشتند و به پیروزی رساندند و هم اکنون نیز آنرا حفظ می کنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه بزرگترین قدرت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی در این 42 سال، همین حمایت وحضور مردم بوده است، گفت: کسانی که در تریبونهای رسمی، حضور و مشارکت مردم را غیرلازم فرض می کنند، تیشه به ریشه نظام می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیه محسن هاشمی به جریانی که خود را پیروز انتخابات می داند

توضیه محسن هاشمی به جریانی که خود را پیروز انتخابات می داند