مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:252021-05-30اقتصادي

کارانه پزشکان سازمان تامین اجتماعی نهایی شد


معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی گفت: مصارف تامین اجتماعی ماهانه حدود 21 هزار میلیارد تومان است که باید ماه به ماه برای پرداخت حقوق بازنشستگان، - معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی گفت: مصارف تامین اجتماعی ماهانه حدود 21 هزار میلیارد تومان است که باید ماه به ماه برای پرداخت حقوق بازنشستگان، حوزه درمان و سایر هزینه‏ های جاری این سازمان صرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل دهدشتی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: سال گذشته 48 هزار میلیارد تومان از مطالبات تامین اجتماعی از دولت وصول شد.

همچنین در قانون بودجه برای امسال پیش بینی شده است که 89 هزار میلیارد تومان مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت دریافت شود.

وی گفت: در 2 سال اخیر خدمات شایانی در سازمان تامین اجتماعی انجام شده است و به واسطه اقدام ‏های ریشه ‏ای و اساسی که صورت گرفته به نظر می‏ رسد با تغییر دولت ‏ها و مدیریت ‏ها نیز بتوانند به این مسیر ادامه دهد.

دهدشتی اظهار کرد: یکی از موضوع‎ هایی که مطالبه جدی جامعه ذی نفعان سازمان تامین اجتماعی در برخورد با کارکنان بود تفاسیر متعدد از بخشنامه‏ ها، دستور العمل‏ ها و قانون بود که برای رفع این مشکلات تنقیح بخشنامه ها و دستورالعمل ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارانه پزشکان سازمان تامین اجتماعی نهایی شد

کارانه پزشکان سازمان تامین اجتماعی نهایی شد