مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-30سياسي

1880 نفر در شهرستان کهگیلویه برگزاری انتخابات را برعهده دارند


1880نفر در این شهرستان برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همکاری می کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: 1880نفر در این شهرستان برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همکاری می کنند.

دارا کریمی نژاد اظهار کرد: این تعداد به عنوان عوامل اجرایی، بازرسان و کاربران انتخابات هستند و کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر تکلیف و وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات تصریح کرد: استفاده از ظرفیت افراد باتجربه، متخصص، بیطرف در شعب اخذ رای از اولویت های اجرای صحیح این انتخابات می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در این شهرستان 215 صندوق اخذ رأی شهری در بخش های 4 گانه شهرستان پیش بینی شده است از این تعداد 127 صندوق در بخش مرکزی و 25 صندوق در بخش سوق، 30صندوق در دیشموک و 33 صندوق در چاروسا آرای شهرستان را جمع آوری خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه وی مردم را برگزار کنندگان و مجریان اصلی انتخابات دانست و افزود: در تمام مراحل اجرای انتخابات مردم نقش آفرین هستند و عوامل اجرایی انتخابات نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1880 نفر در شهرستان کهگیلویه برگزاری انتخابات را برعهده دارند

1880 نفر در شهرستان کهگیلویه برگزاری انتخابات را برعهده دارند