مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-30سياسي

تکذیب اسامی فهرست ائتلاف برای شورای شهر اراک


دبیر شورای ائتلاف استان مرکزی با تکذیب گمانه زنی ها در مورد اسامی فهرست شورای شهر اراک گفت: اسامی منتشر شده در فضای مجازی صرفا بر مبنای گمانی زنی است و فهرست نهایی بزودی اعلام می شود.

- اظهار کرد: مرحله مصاحبه تخصصی داوطلبین شورای شهر اراک پایان یافته است و 22 نفر برتر که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند نیز معرفی شده اند اما هنوز اسامی نهایی شورای ائتلاف برای شورای شهر اراک قطعی نیست.

وی افزود: در روزهای گذشته گمانه زنی ها در مورد فهرست نهایی ائتلاف در فضای مجازی منتشر شد که صرفاً بر مبنای حدس و گمان است و 11 نفر اصلی منتخب شورای ائتلاف بزودی و پس از طی شدن مراحل نهایی گزینش، اعلام می شوند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه به برکت مصاحبه هایی که انجام شد نیروهای جوان و متخصصی شناسایی شدند که می توانند برای شهر و استان منشأ خدمات بزرگی باشند.

رصد شفافیت داوطلبین شورای شهر و روستا مهمترین اصل است احتشامی نیا با اشاره به ضرورت شفافیت در عملکرد مالی نامزدهای شورای شهر گفت: شفافیت مالی داوطلبین شورای شهر از سایر موارد اولویتش بیشتر است و مردم باید از آن اطلاع داشته باشند، داوطلبی که مبلغ بالایی برای حضورش در شورای شهر هزینه می کند با توجه به درآمد اندکی که اعضا شورای شهر از حضور در جلسات شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب اسامی فهرست ائتلاف برای شورای شهر اراک

تکذیب اسامی فهرست ائتلاف برای شورای شهر اراک